5/04/2017

VYHLÁŠKA: Nová příběhová linie a další

„Lidé se obávají neznáma. Jest pravda, že každé opuštění starého znamená nejistotu - skok do tmy. Avšak kdo chce pomoci sobě a jiným, musí opustit dobré, aby mohl vybojovat lepší. Nesmí držeti pevně vrabce v hrsti jen proto, že je lepší než holub na střeše. 
Bez odvahy ke změně není zlepšení, a tak není ani blahobytu!“
- Tomáš Baťa
Šest měsíců uplynulo - pro někoho krátký, prakticky nepodstatný úsek v jeho životě. Pro nás? Něco mnohem víc. Neboť fungujeme již více jak půl roku a to pouze a díky vaší podpoře, vašemu nadšení a vaší touze najít si čas pro jedné hry, do které jsme s Maerliou vložily část sebe. 

Těchto prakticky sedm měsíců, které oslavíme dne 25. dubna, bylo pro nás zásadních. Mnoho RP zaniká krátce po prvopočátečním náletu hráčů, kteří berou každou hru jako možnost realizovat své vysněné vztahy a nepodílí se na rozvoji. Často tak nestačí odkrýt svůj potenciál a boří se hned v začátcích, aniž by je někdo ocenil. A pokud? Pak... inu, nic nemá dlouhé trvání. 

Jen a jen díky vám, vaší trpělivostí s námi, návrhy a připomínkami, zvědavými dotazy, poznámkami a věrností, s jakou jste se obětovali, jsme překročili první půlrok, který považujeme za úspěšný. Za tu dobu se nám bestiář rozrostl o nové rasy, admin team přibral pomocné síly v podobě Akiho a Lauri, aby vám zpestřovali hru, zasahovali do děje a pomohli vám s questy v naší nepřítomnosti. Dnes bychom vám proto rády oznámily, že do tohoto výpomocného kolektivu přibyla i jedna z našich nejvěrnějších hráček, která zde trávila každou volnou chvíli a vždy na ní bylo spolehnutí - Mercy. Nyní se i ona bude podílet na menších questech, radit vám a pomáhat, pokud se budete cítit ztracení nebo něčemu nebudete rozumět. A nebojte, pokud nebude znát odpověď, má dost cestiček, jak nás zkontaktovat, aby vám ji poskytla přímo od adminů. Tímto bychom jí ještě jednou chtěly poděkovat za tu neskutečnou výdrž a lásku, která ji pojí k našemu RP, ke kolektivu a vlastně i naší rodině. Díky!

Ale teď už se vrhneme k důležitým bodům programu, neboť se touto novinkou to nikoliv končí ale začíná!
I. NOVÝ LAYOUT
Určitě jste si všimli (a pokud ne, tak učiňte následovně), že se nám změnil vzhled našeho blogu. Za tímto impulsem stojí hlavně příliv nových hráčů, které tímto obě srdečně vítáme na naší hře a přejeme jim spoustu propsaných hodin a zábavu, ke které, jak doufáme, se budou často vracet.

Jak nový obrázek sám napovídá, pohroužíme se do nové doby - mnohem temnější, mnohem děsivější a konečně otevřené mnohému plánování, které proběhlo v minulých měsících. Doufáme, že se vám stávající vzhled zalíbil a hodnotíte ho pozitivně a nebojte se - ke starému se zase někdy vrátíme. Možná...

II. NOVÁ DĚJOVÁ LINIE
Již jakási zmínka padla v debatní místnosti, ale pro ty, kteří nevnímali - blíží se období čarodějek. Jejich síla je na vzestupu a s trochou šikovného vyjednávání a umu využít svůj šarm se budou podílet na tvorbě společenství známého jako Coven. Každá čarodějka je tedy zvána, aby se podílela na rozvíjení příběhu, v nichž se budou hromadit oběti jejich tajuplných rituálů. 

Pod vedením krásné Amélie Kelley, jedné z nejsilnějších čarodějek v Salemu, a její přítelkyně Mayaliq [tímto bych opět ráda poděkovala Mercy, že se ujala její tvorby a tím pomohla k nakopnutí k novému námětu na budoucí hry], tajuplné otrokyně, jejíž znalosti sahají k temným africkým kořenům obeznámeným s těmi nejkrvavějšími zaklínadly, se můžete připojit a vytvořit společenství, které... si třeba jednoho dne podmaní démona, aby jim splnil všechny jejich sny? I to se může stát!

Každá čarodějka, která se po krvi spojí s dalšími, získá minimálně jednu novou schopnost a drobnou odměnu do inventáře, stejně jako ocenění se znakem Covenu. Rozhodujte se povážlivě, neboť příchod do tohoto společenství si nese i svá negativa. Jaká? To už zjistíte až v příběhu. Další info o blížícím se spojenectví přijde brzy, nebojte se.
III. SMEČKY vs SPOJENECTVÍ
Debatovalo se o tom posledně, i ve článcích padla zmínka o možnosti tvorby smeček do budoucna. Nyní přichází ten správný čas, neboť pokud si čarodějky hledají spojenectví mezi sebou, pak právě vlkodlaci jsou ti, kteří jako první budou reagovat na stahující se mračna nad jejich hlavami. Neboť právě jejich zvířecí smysly a instinkt jim poskytuje neochvějnou výhodu. A intelekt? Ten nepochybně taktéž.

Abychom vše uvedly na pravou míru: Dle bestiáře, a za tím si stále stojíme, jsou vlkodlaci v Salemu samotářský typ - povětšinou. Právě nyní však začínají jednat instinktivně, vedeni pudem přežití. A to znamená najít si své vlastní spojence. Je však pouze na vás, zda se pokusíte naplnit tuto potřebu a hlídat si záda s někým v páru či snad rovnou vytvořit smečku. Nebo dokonce dvě? Nechceme zde tvořit anketu - spíše bychom byly rády, kdybyste vy sami zkoušeli zauvažovat nad tím, zda byste rádi tvořili se svými postavami smečku, rozšířili tak řady vlkodlaků a zvolili si vůdce. A jako pravé dravé šelmy? Jedině bojem.
IV. UPÍŘÍ RASA?
Inu, i tohle téma zde padlo mnohokrát. Upíři ano? Ne? Tohle téma se nám vždy zdálo poněkud ožehavé. Nemálo hráčů za ně lobovalo, na druhou stranu - nejsou upíři prakticky na každém RP? A není už boj proti jejich rase poněkud věčně omílaným tématem? A není to vlastně už jen nuda?

Jsme rozhodnuty přistoupit na kompromis - upíři ve hře ano, avšak podle našich kritérií. Dle klasických standardů se jedná o krev sající kobylky, povětšinou vybavené rudýma očima, až anticky božským způsobem nádherným vzhledem a strachem ze slunce. Spaní v rakvi připadá jakožto bonus v rámci koupi celého, poněkud práchnivějícího balíčku.

Naše verze? Stejně jako jsou vlkodlaci rasou prokletou díky čarodějným bytostem, ani u upírů tak nebude výjimkou. Jednalo by se tedy o lidi postihnuté kletbou z rukou a úst čarodějek, kteří postupně budou ztrácet na lidskosti. Nespálí je sluneční světlo, pouze oslabí a bude jim nepříjemné podobně jako ghúlům, i jídelníček se nebude skládat z krve v lidských sáčcích - bude je však stíhat hlad po syrovém a ano, i krvavější stravě. A nebojte, třpytit se nebudou.

Jaký je tedy váš názor? Můžete nám ho zanechat v komentářích pod článkem nebo si nás odchytnout na chatu, kde se vyskytuje minimálně jedna z nás prakticky... No, každý den alespoň na krátkou chvíli.
Věřím, že se mi povedlo shrnout do tohoto článku snad všechno, co tak nějak bylo potřeba vyzdvihnout a upozornit vás na to. Ráda bych ještě podotkla, že ke dni 23. 4., to jest neděle, začíná QUEST: Salemský ples, na který je srdečně zván každý, kdo ve městě něco znamená. Ale jak vás známe, přeci jen se tam objeví i někdo, zde nemá co pohledávat.

Též připomínám sčítání lidu nebo-li čistku, která probíhá v těchto dnech až do 3.5., kdy se uskuteční závěrečné počty. Kdo se tedy ještě nepřihlásil, měl by tak učinit, pokud zde s námi chce zůstat.

Ráda bych též ještě dodala, že naše dveře jsou otevřené všem zájemcům. Pokud tedy víte o nějakém hráči, který by mezi nás zapadl a hledá podobně zaměřenou hru, určitě se ho nebojte k nám pozvat. Své tu najdou milovníci historie, fantasy i současné doby, neboť i té jsme otevřeni.

Děkujeme za vaši pozornost. Pokud máte nějaké připomínky a návrhy, nebojte se ozvat.

- adminteam tosalem

2 komentáře:

  1. Tomixon4/21/2017

    Řeknu to asi takhle, hodně RP jsem přestal hrát proto, že tam byli upíři. Nicméně, pokud to napíšete dobře, mohlo by to bejt zajímavý, než bude jasnější, co budou zač, nemůžu moc soudit.

    OdpovědětVymazat
  2. Srdce mé se dme pýchou, když vím, že se Baťa dostal až do Salemu :D

    OdpovědětVymazat