1/16/2017

VYHLÁŠKA: Informace a novinky

... První vločky dopadají na zem, zahalujíc stopy. Zvířete? Člověka? Nejen tuto otázku si pokládají místní lovci, jež se rozhodli následovat otisky do hlubin lesa. Kdyby jen tušili, že se zapletli do záležitostí, na jejichž pochopení je lidská mysl mnohdy krátká. Kdyby jen věděli, že přijde smrt...
Drazí spoluobčané našeho (ne)milovaného městečka Salem,

tímto bych se vám všem chtěla omluvit, že jsem se nedostavila včas na plánované posezení v rámci debatování o věcech budoucích na našem RP a zhatila tak vaše plány. Skutečně je mi to líto. Snad mne trochu omluví fakt, že jsem byla po čtvrté směně, která mi dala víc zabrat a odpadla jsem jako nemluvně, ignorujíc okolní zvuky i budík, co mi byl zcela záhadně vypnut (díky, mami).

Jsem ale potěšena, že mnozí z vás na mě nezanevřeli a ve večerních hodinách se přidali k rokování o záležitostech Salemu do dnů i měsíců budoucích. Vašich nápadů, připomínek, chvály i ohrnování nosu si nesmírně cením a jsem ráda, že spolu můžeme docílit toho, aby tohle místo bylo prostředím, do něhož unikáme před krutou realitou běžného života.

Vy jste ti, kteří pomáhají této hře určit směr, vy jste ti, jejichž názor nás zajímá a snažíme se jím řídit. Jak jsem již zmínila večer v debatě, my s Maerliou jsme pouze dozorci, takoví andělé strážní, kteří nad vámi drží ochrannou ruku, ale jste to předně vy, kdo tu má největší slovo. Snažíme se plnit vaše požadavky, pokud je to v našich silách a nejedná se o rozpor s prvotní představou této hry. A jen díky vám přinášíme do hry několik novinek, jež byly vámi schválené.

- Blake
1. NOVÁ RASA
Během blízké avšak nespecifikované doby do bestiáře přijde nová stránka s rozšířením o jednu rasu - kožoměnce. Bude se jednat o jedno z mála posledních rozšíření na příští dobu, neboť jak padlo v debatní místnosti: přehršel ras posílá hru do kytek. Je pravda, že sama mám ráda různorodý výběr a myslím si, že ho poskytujeme více než dostatek, jedno však, až na bonusové démony, mají všichni společné - vycházejí z lidského prvku. Tak tomu i zůstane v tomto případě. 
Kožoměnci budou rasa, jejímž prostřednictvím se člověk přiblíží k šamanské magii indiánů a afrických domorodců. Už teď vám mohu říct, že jako jediná rasa se budou moci libovolně přeměňovat do zvířete, aniž by byli ovlivňováni fází luny nebo jinými procesory. Jako každá rasa budou mít i též svoje klady a zápory.
2. SMEČKY
Ano, i nadhození tohoto tématu padlo a po diskuzi s Maerliou, kdy jsme si lámaly hlavy, probíraly různé možnosti, omezení, dopad a celkově jsme každou tuto myšlenku projednaly se statistickými odchylkami hodnými geniálních matematiků, jsme se shodly na tom, že se v budoucnosti něčemu podobnému nevyhneme. A vlastně jsme za to rády. 
Jak totiž jistě víte, vlkodlaci jsou zde v rámci přeměny nespolečenští, nemají v sobě zakořeněný gen spolupracovat a stahovat se do smeček, které jsou pro ně nějakým způsobem výhodné. Jistě, stále jsou svým vlastním způsobem lidmi a tudíž proces myšlení tu nadále přetrvává, na druhou stranu jsou řízeni instinktem dravé šelmy, lovce, který jde po pachu kořisti.
Proto ihned nečekejte, že vás naženeme do ohrady a v rámci soudružnosti si zde budete domlouvat smečku a její postavení, to ani omylem. Z reálného hlediska, abychom se i trochu odlišily od ostatních podobně založených her, se začne projevovat vlčí dominance podporovaná lidským faktorem sebevědomí a neochvějné jistoty. Tím pádem se Salem může snadno rozdělit do více táborů v závislosti na tom, jak moc bude docházet k bojům o území, k různým střetům. V plánu jsou smečky minimálně dvě - což alespoň okoření vlkodlakům život a vznikne tak více námětů na questy a miniquesty. Zároveň je jasné, že hned tak k něčemu podobnému nedojde, ještě se budou muset zaplnit jisté řady, ať to není smečka o jednom, dvou lidech na každé straně.
3. QUESTY
Nevyhnuli jsme se ani otázce questů a jejich délce trvání. Vše se snažíme přizpůsobovat, aby to z časové náročnosti vyhovovalo oběma stranám. Já sama jsem odkojená na akcích zvládnutých během jednoho večera, což vedlo často k chaosu zakončeném vpádem nějakého zákeřného protivníka, jehož přítomnost všechny hráče tak akorát připravila o náladu. Na podobných hrách se obvykle nevyhnete plesům, jejichž celá řada v různobarevném provedení začne jednoho nudit a nevytrhne ho ani překvapení v podobě závěrečného přepadu a boje. Spíš naopak.
Snažíme se vám nabídnout širokou dobu pro možnost splnit zadání questu, zároveň však víme, že dlouhá náročnost hru všemožně protahuje a z původního týdne se stane můžou stát dva měsíce. Což určitě nikdo z vás nechce. Na druhou stranu je zde velký zájem ze strany vás, hráčů, a to nás nesmírně těší, neboť taková odezva zahřeje jednoho u srdce. Sem tam vyvstává problém, jak to celé korigovat ale s vaší pomocí se nám to daří a já jsem za to vděčná jako nikdy jindy.
Přiznávám, že se snažím questy rozepsat v časovém období, které mi vyhovuje, neboť jsem pracující člověk a musím se řídit rozpisem nadřízených, abych neskončila jednoho krásného dne na dlažbě. Proto je u questů dána doba trvání tak na týden, deset dnů, kdy vím, že jsem schopna pokrýt vaše nároky a s výpomocí od Akiho a Lauri vám zajistit zpestření hry s nějakou tou odměnou navrch. Ráda bych znala i váš názor, zda vám takovéto trvání questů vyhovuje nebo byste ho nějak upravili. Nebojte se ozvat pod článkem, v chatu nebo emailem, všechny připomínky se cení.
Tím se dostáváme i k bodu questů do dnů budoucích. Jistě, Salem je temné město, kde hranice plápolají s křikem dusících se zatracených, jejichž duše poslal lid do pekel. Je tedy na čase rozdmýchat oheň o něco více a připomenout všem, proč je tohle město tak nechvalně proslulé. V nespecifikovaně blízké době se proto můžete dočkat řady menších questů, které se budou týkat honů na čarodějnice, soudních procesů a samotného trestání v podobě šibenice, upálení nebo třeba důkazu prostřednictvím jejich topení. Vy sami nám můžete poskytovat nápady a návrhy, o nichž můžeme nahlas diskutovat v debatní místnosti. Nebojte se ozvat se, nikdo vám hlavu neutrhne, naopak.
Věřím, že se mi povedlo shrnout do tohoto článku snad všechno, co tak nějak bylo potřeba vyzdvihnout a upozornit vás na to. Ráda bych ještě podotkla, že ke dni 17. 1., to jest úterý, končí QUEST: Obchodník, s nímž jste se mohli setkat na fóru a získat tak něco pro sebe výměnou za... Ano, prakticky cokoliv, o co vás babička Nettie požádala. Domluvy o hře probíhají v debatní mistnosti - chatu.
Do 20.1. mají také poslední možnost přihlásit se hráči, kteří se nestačili zapsat do sčítání lidu, a požádat o vyškrtnutí z evidence pohřešovaných. Poté budou prohlášeni za mrtvé a osud jejich postav bude v rukách adminteamu.

Děkujeme za vaši pozornost. Pokud máte nějaké připomínky a návrhy, nebojte se ozvat.

- adminteam tosalem

Žádné komentáře:

Okomentovat